loading...
نینجوتسو شهرستان استان بوشهر باشگاه مرکزی
محمد مهدی بازدید : 389 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
http://mrkashfi.persiangig.com/image/Axe%20mataleb/I%20Am%20NINJA.jpg

من یک نینجا هستم

امروز کناری می ایستم و تسلیم قدرت برتر خود می شوم . اجازه می دهم قدرت نظم دهنده خداوند همه آنچه مرا نگران می سازد، منظم و هماهنگ کند...

عبادت کننده باوقار تقاضا میکند خردی به اوبخشیده شود تا برآنچه تغییر پذیر است آگاهی یابد . امروز اموری را که در جهت تصیم گیری به دست قدرت برتر خود میسپارم مطرح میکنم . باتمرکز بروقایع باشرایط خارج ازاختیار به کاهش انرژی خود ادامه نمی دهم

امروز به خاستگاه خود رو میکنم و آرامش را که در رهایی وجود داردحس میکنم

همه احساسات وشور وحال طبیعی خود رامی پذیرم

احساسات بخشی از طبیعت من است. گاهی اوقات فوق العاده و بعضی وقت ها رنج آور است. احساسات من هرچه باشد، همه آنها برای بیان کامل من حیاتی وضروری است. من هر چه باشم بیان هنر خداوندم پس  کامل و بی انتقاد آن را میپذیرم

امروز ازاین احساسات به زندگی ام لذت میبرم . امیدوارم همیشه استوار محکم باشم تا هرگز ناامیدی دروجود م راهی پیدا نکند

با زندگی راحت کنارخواهم آمد .آن را برای مثبت بودن پذیرش کردم . هرگز نخواهم گذشت شیطان (ناامیدی ) در درونم رسوخ کند

امروز برای شناخت نیازها یم میتوانم به خودم اعتماد کنم . نه منتظر نظر دیگران باشم

بدون ترس واضطراب می توانم از اوقات فراغت خودم لذت برم . از آن نهایت بهر ه راخواهم برد. سعی خواهم کرد از ثانیه ثانیه عمرم مفید استفاده کنم . تا خودم و استادم از من راضی باشد

من یک نینجا هستم

ما هرتوقعی از زندگی داشته باشیم ، همان را به دست خواهیم آورد، اگردر ذهنتان از خود تصویر شخصی ضعیفی را ساخته اید ، این فکر باعث می شود که دست از تلاش وکوشش برداریدو شرایط ضعف را فراهم کنید. تصاویر ذهنی اساس شخصیت احساس و رفتار شما راتشکیل می دهد. بنابر این برای تغییر رفتار خود باید برآوردها، و یاتصاویر ذهنی خود راتغییر دهید و بدین ترتیب موجب افزایش نیرومندی خود شوید

 ما به وسیله اندیشه های خود پیشرفت می کنیم و ازنردبان تصوری که خویشتن داریم بالا می رویم

همرزم : افراد موفق در هررشته بطور حتم قوی ترین ، سریع ترین ، بهترین وباهوش ترین آنان نیستند بلکه پایدارترین افرادند

پایداری نسبت به هدف وتعقیب بی وقفه آن رمز موفقیت یک نینجای واقعی است

نیروی کسی که به چیزی معتقد است برابراست بانیروی نودونه نفر که فقط به آن علاقه مندند.(جان استوارت میل)

همرزم نین جوتسو کار زندگی تنها یک فرصت برای بالیدن است

برای شدن ، برای شکفتن ، زندگی د رذات خود تهی است . تاخلاق نباشی نمی توانی زندگی را سرشار از خرسندی کنی ، توترانه ای در دل داری که باید خوانده شود و رقصی در وجوداری که باید به حرکت درآید

یکی از دلایل این که همه در زندگی به موفقیت های بزرگ نمی رسند آن است که موفقیت معمولا چهره خود را در پشت تلاش های جدی و مستمر پنهان می کند . بنابر این باید توان فردی خود را به کار گیرید و به یاد داشته باشید که در دنیا دو نوع سختی وجود دارد : یکی سختی نظم وترتیب و دیگری سختی افسوس وپشیمانی ، اما با این تفاوت که نظم وترتیب یک گرم وزن دارد و پشیمانی یک تن سنگینی می کند.

همرزم نینجا :بگذار هر کار تو نشانی از یگانگی تو باشد،فردیت خود را نشان بده. بگذار حیات از وجود تو بر خود ببالد آن گاه زندگی دیگر یک دردسر نخواهد بود، بلکه رایحه ای دل انگیزخواهد بود ، مردان موفق مسئوولیت تمام کارهای خود رابه عهده میگیرند. این هم وجه مشترک دیگری از افراد موفق ورهبران بزرگ است. این افراد معتدند که تمام رودیدادهای زندگی نتیجه  کار و عمل انهاست.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نیجوتسو رو دوست دارید؟
    تا حالا کلاس نینجا رفتید؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 413
  • بازدید کلی : 12,963